Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

byee 2010 i gone miss youuu !!
Sabtu, 1 Januari 2011 || 12:38 PG

 


2010 .. nk pergy mane ? hurmmm :( nk pergy daa kee ? hah pergy laa .  simpan kenangan kita bersama tawtaw . bye :') 2011 :) haii !! hahah . taunn baruu daa eyhh ! 17 laa ! hee. kena biase kaann lidah ni nk sebut tujuh belas , hahaha , slalu ckp 16 jee kann :) skrang daa besarr ! hahah . tpy ? umur jee 17 kadang ader yg takk matang agii kann ? terpulang kat diri sendiri laa :) so now daa 17 yeahhh ! tapytapy  . .  spm daaa . cuakk owhhh . hurmmm . .azam ?? hah ! taun lepas punyee azam ?? hahah ! daa termakbul owttt :)
taunn nie punye azam eyhh ? hmmm ? hah !

* nak berlajar bersungguh-sungguh sampai masuk U (dari kecikk oitt azam sme jee)
* nak try kawan gan semua orng :) tak nk pilih kawan daa .
* kerjayaan di SPM
* happy gan keluarga + kawankawan
* awekk ? tak perlu owtt ?? entahh :P

tuu jee outt azam aku . yg laen laen tuhh bialah rahsia , hehheh :P

2010 byak kenangan terindahh . taun tuhh jgak laa aku byak kenal sesuatu yang baruu :) pasal kawan pasal mateplajaran multimedia , pasal life aku semua laahh . 2010 jgakk laa aku bertemu gan cg ros , sheefaa , amir daann kawan lame yg sme kelass fyka , iman , hanis , faizal . hahh yg aku jarang tegurr laa mase dulu tapy taun 2010 yg merapatkan kami :)   bnyakk laa kenangan :')

yg paling penting sekarang daa takk nakk maenmaen lagy daa . spm penentu segalanya :)
no more gaduhgaduh kurangkan hang out kurangkan fb kurangkan hot ? haha :P

harapan : aku harapharap tahun ni aku dapat apa yang aku nak :) dann happy selalu dan tak nak daa ader masalahh . hope so :)

Older Post | Newer Post