Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

Di klinik -.-
Khamis, 13 Januari 2011 || 8:13 PG

saya memang degil kann ? ye la mak daa swuh pergy klinik tak nk ! haa , hari ni bwu ni pergy . hmmm memang best laa org laen daa daftar kelab ape kat skula . hurmm takpetakpe esuk aku cari cg tuhh . hehheh . bwun jehh pagy daa kena pakse pergy klinik hurmm berat jehhh haty nak pergy padahal turun jeh jalan bape tapak daa sampai . tapy ? saya TAK SUKA MENUNGGU ! haha igat kaw apa ? anak datuk ? bab kat faredhuwan : nak dokter cpat ? pergy blok A tingkat 4 . hahah . mmg TAK LAA . bodoee jehh ayatt ! . ciapciap kowl 10.15 , mak swuh pergy kowl 11 , saya kann DEGIL . haha . truskan laa perjalanan ke klinik lim . wahhh daa dua tahunn aku takk datng ! haha . mmg ader perubahan ! nak tauu ? ? makin lembab ader laa ! haha . daa tuhhh dokter nyee pon sence aku kecik kowttt dokter yg same tak matymaty lak apek ni . hahhahah ! jahdd owhh dy nk tlg kaw bgi mc . ish ish ish . .

back to story . hah ! daa smpai daftar laa bla bla bla . duduk . aku pon apa lagy kira org laa . satuu , duaa , tigaa , empatt , limaa , enamm , PASTUU  tujuhh aku . haha lameee agii daaa . apa lagy menyumpahyumpah laa time tuhhh . tapy best la gak tengok pesakit sorng ni . dtg dtg memekak kata sakit sakit ! eyhh saba laa kaw igt kaw sowng je sakit ?? aku pon sakit gak ! sakit haty tgok kaww tauhh ! hahah ! katanyee bwak moto pastu kena gigit serangga ! hah ! mmg padan laa muka kaww daa memekak jehh kat situu . hahah bengkakbengkak muka kaww . ciann jehhh :P pastuu potong line plakk daa kecemasan nye kann . so aku pon ader gak laa belas kasian kann . so aku pon tguu jehh laaa .

lame menunggu time aku plakk laa heh !! :) betapa best nyee lalu di kalangan pesikit ni masuk bilik rawatan tuhh . haha ! daa masuk aku apa lagy wat wat laa cam tersedusedu plakk :P nk tunjuk sakit la sgt kannn ? mmg sakit pon . da cekcek .  okey tak de pape :) aku pon tggu kat luar . duduk lagy ? ye duduk tggu laa 10 minit :) ubatt ? pening kpala+muntahmuntah+demam+selsama . bgus manyak penyakitt :) igt dapat laa mc 2 hary kann ? hurmm memang TAK LAA nak dapt mc 2 hari ishhhhh -.- benggang jehhh owhhh !

balek gan haty yg kecewa , ye laa alang alang tuhh bgi jeh laa cuty 2 hary leh sambg sabtu kann . pew laa ! tak nak aku pergy klinik tuhh agiii -.-

Older Post | Newer Post