Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

life more colourfull with friends :)
Selasa, 18 Januari 2011 || 12:25 PG



bestieee :)



asal ader gbr nie ? sbb apa aku tulis pasal gbr ni ? sape gan aku tuhh . haa . ni baru laa nak citeea :) ni salah seorang kawan terbaekk aku di skolah , ramai . tapy ni yg 5 teratas laa , haha ! hurmm nk di ctea aku baru kenal dia time form 3 , stat satu kepala time form 3 tuhh jgak laa . first aku memang takk aspek pon dapat kawan gan di sbb die ni pon bole di katakan HOTT kat skula :O . memang takk laa aku nk mengelabah pergy kat dia nk tegur tegur di time tuhh kenal pon tak time tuhh .  tapyy skg bole dikatakan rapatt laa gakk , aku pon tak tauhh asal ? tapy bole laa , gilagila time aku dia gan fizy . memang slalu tergelakgelak laa kalo satu maje gan deworng . . tapy die ni cam ade benda yg dia sorok dari aku , aku pon takk tauhh apa . tapyy entahh laa . hurmm apaapa pon ashraff faizal bestiee terhebadd saya :)


berubah laa kawan . .

( pkai spek miera nak makett :P )

berubah laa mohd hanis , aku tauhh kaw kat kelas takk ramai kawan tapy pernah takk kaw tye sbb apa kaw tak dapat kawan ? aku sebagai kawan kaw nak nasihat yee bukan kutukk tauhh :) hurmm . . sbb pertama kaw kena ubah perangai kaw , jagn suka berlagak dengan apa yang kaw ader , tak semua bole tahan gan perangai kaw .  aku tauhh kaw memang suka show off benda yg kaw ader tapy jgan laa terlalu over sgt . . berpadapada laa . tgok org sekeliling kaw :) lagy satuu kalo bole cube cam biasa cakp gan kite orng , ni kaw cam tak ikhlas jeh bila cakp gan kawan kwan yang laenn . ni kaw nk tegur dak dak yg hott jehh padahal yg laen tuhh bukan kawn kaw ? tak yah laa nk pilih sgt kawn yg howt howt tak kemana pon laa . tgok muka kaw pon daa tauhh laa kalo kdgkdg tak ikhlas nk berkwan gan dieorang . . lagy satu kaw pendendam kan ? benda daa lame buang jee laa jagn kaw nk ungkit kisah lama plak past is past aku sebagai kawan kaw nak bagi pandangan jehh terpulang laa kat kaw laa nak tegur aku ke bila kaw daa bace ni . tapy cube kaw fkir ader takk kawan dari ppr kaw tegur kaw pasal perangai kaw ? tak kann ? fikirfikir laa yee :)  . .




yang benar :
izuddin    

Older Post | Newer Post