Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

hate that memori in my life :')
Selasa, 31 Mei 2011 || 8:47 PTG



sepatutnya aku tak payah pergi langkawi tuu , tpi aku igat aku daa kuad , daa bole lupakan dia , tpi semuanyee telah terjawab , SAYA tak SEKUAT tuu :'( semua tuu dugaan izuddin , kau kena kuat , jangan pernah menyerah dengan keadaan , tuhan nak uji kau dengan pelbagai keadaan , :') , tapi sampai bila yaallah ? adakah aku cukup kuat ? bilakah semua ini akan berakhir ? 

tuhan tak akan memberikan dugaan kepada kita kalau kita tak mampu nak mengharunginya kan ? aku akan jalani hidup ini dan lakukan yg terbaik untuk diri aku , allah akan sentiasa bersama aku :') walaupun mase tuu takade sesiapa bersama aku .. aku sudah faham tentang makna kawan :) thanks kawan , aku menghargainya . aku makan hati sgtsgt :') 

tgok laa apa yg aku buad , manusia berubah :) saya pon berubah , bila tiba masanye kita semua akan berpisah , dan meninggalkan satu sama lain , tak saba rase nye saya nak tinggalkan tahun 2011 nie :') , tahun nie dengan tahun 2009 same , semuanye duka yg aku dpat bole tak saya nak tinggal kan segalagalanya ? 


fikirkan mase depan kau lupa kan semua tuhh , bialah dia buat kat kita jgn kita buat kat dia . . tuhan akan menbalasnye satu hari nanti sedikit demi sedikitt :')

Kita pasti pernah Dapatkan dugaan yang berat Seakan hidup ini Tak ada ertinya lagi :'( Tuhan pasti kan menunjukkan Kebesaran dan kuasanya Bagi hambanya yang sabar Dan tak kenal Putus asa ..


jangan menyerah izuddin zamri :')

Older Post | Newer Post