Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

berterus terang lebih baik kan :)
Sabtu, 18 Jun 2011 || 7:23 PG


berterus terang ? yeahh berterus terang .. tu lebih baik dari kita pendam lamalama kan ? kita kena berterus terang kalo kita suka kan dia atau ade masalah gan dia :) dalam kes saya , kalo ade masalah .. haha , bab sukasuki tuu belum lagilaa :P 


ade masalah ? yeahhh kalo korang ade masalah , jangan laa pendampendam lamalama ohhh ! nanti kalo dah menanah ? hah ! susah kan diri jee nak cari ubatt .. tuu pon kalo ade ubat nyee nak cari kan mana kalo hati dah menanah ann , masalah saya dengan sape ? kwan :) acap , yea dah seminggu aku dah tak tgur dia , acap kawan antara yg terbaik dgan aku , tpi sejak kejadian di langkawi , semua musnah, KEPERCAYAAN aku dgan dia dah HILANG .. sbb tuh aku tak tegur dia ..


hari ni dah genap seminggu , dahh settel dah gan dia dengan cara BERTERUS TERANG :) malam tadi dengan mengunakan mesej sahaja :D , semua aku daa terus terang gan dia , dan dia dah akui kesilapan dia , dahh tgok laa isnin ni kalo dia still nak berkwan , dia tegur laa , kalo tak , tak kesah pon :)


btw harapharap kita oke laa doe ! seminggu kita tak bercakap sepatah pon , seminggu kita tak gelak samasama , seminggu kita tak makan samasama , seminggu kita tak pergi tandas skolah yg bussuk tu betul kan rambutt samasama , HAHA ! okeeee  tu je nak gtau .


coratcoret izuddin zamri :)

Older Post | Newer Post