Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

forgive :')
Isnin, 27 Jun 2011 || 3:29 PG


forgive :') and forget the past ..

 :) selepas mendengar kutbah jumaat lepas , tentang perpecahan kaum islam akibat tidak bertegur sapa . lebih dari 3 hari dah berdosa ..hmm ade satu cerita mengatakan , ada hamba allah ini lagi sedikit nak masuk syurga , hampir sahaja , tetapi di tangguhkan perjalanannya kerana dia telah bermusuh dengan kaumnya sendiri , dengan itu mereka bermaaffan dan pintu syurga itu terbuka seluasluasnya :) (ketika berbalahan , org yg menegur dahulu akan di ampunkan dosanya :'))

aku ? dah 5 bulan lebih tak bertegur sapa ...

hmmm mungkin allah dah bukakan pintu hati aku selepas mendengar kutbah jumaat tuu . hmm , tapi hanya untuk satu org sahaja .. aku tahu sape org tuu , yg penting bukan untuk org yg telah menghiris hati ..

hmm alif aku maafkan kau , tak kira laa apapon yg kau dah buat kat aku , tpi takkesah laa , kawan tu lebih dari segalagalanya . hope we still friends , but not close like before :')

fatin fazera : aku maafkan kau , walaupon apa pon alasan kau aku dah takperlu dah , hmm maafkan salah aku kalo aku dah buat salah dengan kau dari first kita jumpa dekat rumah cikmah mase ngaji sehingga 26.1.2011 :') lepas ni kita dah takde apaapa dah , padamlaa semua igatan kau dekat aku :') aku pon akan padamkan buat selamalamanya .. dan semua ini sudah berakhir , gembira dpt kenal dengan kau :') dan anggaplah selepas ini kita tak pernah kenal , tak pernah kenal , dan tak pernah kenal :') semoga kau berjaya satu hari kelak , selamat tinggal nurul fatin fazera binti omar :')  

coratcoret izuddinzamri :')

Older Post | Newer Post