Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

hari ini :)
Selasa, 28 Jun 2011 || 1:24 PG

bosan punya pasal tu pasal laa aku tulis , kalo tak nak bce takyah bce , dan bole berambus  ... panjang ni ! haha 

okeoke , asalamualaikum pembuka kata :) hari nie post nak tulis rutin harian , so senang skitkan folower saya nak lebih mengenali sape izuddin zamri nie kan ? :D

okeeee , stat life saya pada pukul 6 , bagun lepas hanset kejutkan , yea ! hanset kejut kan , tak main laa mak , mak kejutkan , heh dah besar , berdikari tauhh ! hehe , bagun mandimandi semua , sembahyg subuh , then baru 6.45 baru bersiap ke sekolah selalu lambat turun , kesian korang tunggu aku , haha ! bkan apa , dahh siapsiap nie , bole plak , jam lupa pkai , tetinggal itu ini , + lif ? haha ! tak yah ctea laa umah korang ade lif ? okee , umah saya ada ! haishhh ! aku benggang btul kalo aku tutup je pintu rumah ann , pastu ade je org laen pon baru keluar rumah jugak ! padahal sebelum tuu taknak plak korang pegi keja ! huh -.- umah flat kan ? takyah ctea byak laa ponnn  tguu lif , hah ! bkak jee pintu lif tuu ! dah macam SADIN dah ! haha ! :D hasshhh ! DBKL ni mana ? pfffttttt ..

habis suda , jalanjalan menuju ke sekolah kebanggaan ramai SMKDO .. heheh ! jalanjalan , dengan faredhuwan , ery , fyfy , kalo taun lepas pergi ramairamai , tpi skg , manusia berubah ... takkesah laa , sampai je sekolah jalan terus cari tempat duduk , TAPI yg bencinya sampaisampai je ketua pengawas " pelajar boleh simpan bahan bacaan dan berdiri sekarang " heh ! aku igatla ayat tuu sbb ariari dia ulang ayat tuu -.-' lepas berdiri , cg ctea pasal aktiviti blablabla , arini ade bengkel menjawab kertas sains ohhh , okeoke pergi laa dewan dengar ceramah ..

so ceramah sains oke tak ? terbaikk doe ! sebab aku dok depandepan kan ! haha ! dah berubah kann . pffftttt . hehe . serius laa mmg masuk cg skolah teknik setapak nie ajar , tpi dia tak bgithu pon name dia -.- bia jee laa  habis theeeen REHAAATT :)

(: makanmakanmakanmakanmakanmakanmakanmakanmakanmakanmakanmakan :)

lepas rehat , masuk kelas , subjek ? sains lagi ! haha ! semak bai otak , mmg takmasuk laa apa cg ajar , tapi buatbuat laa jugak pegang pen contengconteng kertas  haha apatah aku conteng , matlamat hidup aku merepekrepek laa tadi ,  

entah apatah gila hanis tu nak duduk sebelah aku plak dahh -.-' dia ctaectae pasal apatah , yg pasti semua mengelabah ! haha ! tapi thanks laa doe blanje air tin yg kat mesin air tuu ! haha ! time nak beli cg ravi dtg , haha covercover lahh ! padahal dah masuk kan syiling dahh ni ! buatbuat ckp kat depan mesin air tuu ! serabai !

habis pasal tuu ... naik kelas blaja math seperti biase :) than ade tasawwur , hmmm blaja seperti biase , yeahh dah pkul 2 , balek ! yeahh ! haha , malas la nak dok sekolah buat seni , dah siap dah pon , mpv pentaksiran ? alaaa esuk laa cg , ari ni saya nak pergi d'namic laa  , nak beli barang nak "mencantikan" projek seni nie ! haishhhhhhh sesak kepala pikirkan kau tahu ! lepas jee jumaat nie jgan harap aku nak tgok kau dahh ! kau pergi jauhjauh ! !

time balek tuu fitri temankan :) heh untunglaa ade lagi kawan pada waktu nak exam nie nak teman pergi d'namic , slalu ? studyy je pon :D time nak balek tuu HAHA ! ternampak cg fiza tgah cari dakdak seni , heheh , nasibbaekk aku jalan jee , huuuusshh selamattt . jalanjalan nampak laa fatin gan amira , saya tak folow mereka yeahh ! bodo punya fitri ckp weyy ! awan mendung laa kat depan tuu ! aku ckp : lahh a'ha laa ! awan mendung , pastu serentak duadua nyanyi lagu M.nasir , awan mendung yg berarak ! HAHA ! siap rap lagi ! fitri kalo nyanyi ? hancur , tu pasal laa aku suruh dia rap :D

okeoke dah habis psal awanawan bagai -.- dah sampai d'namic , ade awek nie sekolah laenn , LAWA ! haha ! jalan plak sebelah fitri yg bajet hansem , mmg mengelabah laa  ! haishhhh aku ckp we untung laa hansem . tapi kesian .......... dia tak pandang kau pon -,-' hahaha :D belibeli kertas warna , liquid dengan pen , tuu je , nak lebihlebih buat apa ? takyah nak lawalawa sgt laa projek seni nie , huh -,- 

 time nak balek , si mamat ni nak beli ais blandet laa plak -.- , 
fitri : tongtong laa ?
aku : we aku ade 1.30sen jee
fitri : alah cam ne nie ?
aku : kau ade bape ?
fitri : 2 hengett
 total : 3.30

haha igatkan air tuu 3,50 tapi dengan keinginan yg teramat pergi laa jugak kedai tuu , nak tye malu -.- pffttt dah laa ade 3.30 , mane laa nak dpat lagi dua posen ? kau buat muka seposen , aku buat muka seposen ? haha ! mmg tak laa ! nak tye segan , ulang alek cam org gila sematamata nak tgok harga sebenar air tuu , HAHA ! lastlast kami pergi laa tye . fuuuuhhhhh ! nasibbaik air tuu 3.30 ! cukupcukup doe ! tpi yg ulang alek tuu yg tak bole bla tuu ! kalo tye dari awal kan senang , haiisshhh apa laa -.-

okee dah dapat perisa COKLAT , ada bubble lagi tuu ! sedaaaapppppp !!! nak ? dtg laa kat area pudu :) hehe
jalanjalanjalanjalan menuju ke rumah :) 

habissssss 

tu jee , thanks sebab sudi bace :) takpakse pon ..

coratcoret izuddin zamri :)

Older Post | Newer Post