Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

just let go :)
Sabtu, 11 Jun 2011 || 9:26 PG


People change , so you've to learn to let go

ayat ni saya jumpa dkat facebook , ditulis oleh darla sam :) terimakasih sebab bagi saya idea :D people change ? or manusia berubah ? setiap manusia mesti pernah melaluinya kan ? 

ianya sudah berlaku pada hidup saya :) ehh manusia memang bole berubah tak kira laa cepat atau lambat , terpulang pada kita . manusia bole berubah dari perbagai cara , perangai , watak , emosi fizikal dan sebagainya :) terpulang pada kita untuk menerima perubahan itu , dan memandang satu perubahan itu dari sudut positive atau nagative .. 

keadaan yg membuat kita berubah , sama ada kita sedar atau tidak , akan perubahan itu , mungkin org disekeliling kita yg sedar akan perubahan itu , mungkin post kali ini berkenaan dengan orgorg dalam hidup izuddin zamri , apa yg saya sedar perubahan itu lebih menyakitkan daripada menyenangkan :')

"People change , so you've to learn to let go" org itu akan berubah , kita relakanlah perubahan itu miskipon perubahan itu menyakitkan hati kita . biakan dia pergi jangan dikenang lagi dengan perkara yg telah terjadi , anggap lah semua itu sebagai satu karma hidup yg telah ditentukan oleh allah :)

setiap org akan berubah , saya pon akan berubah , maybe one day , or otherday , or maybe now ? who knows ? right ? yeahh i change now :D . thanks make me change :) 

people change . even the person you thought you knew the most change . and even thought it hurt to see them go . you have yo move on . for the sweetest memories of all you have and things might never be same ...



Older Post | Newer Post