Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

surau :)
Khamis, 16 Jun 2011 || 7:49 PG

celebrate celebrate jgak kawan , tapi majlis kesyukuran kena buat juga kan :) tadi , baru balek dari surau sebab aiman buat majlis bace yassin dengan makanmakan sempena hari jadi dia kan :) petang tadi happyhappy  celebrate kat kfc , bernyanyi sakan :D malam bce yassin :) igat kesyukuran kepada allah sbb telah memberi kita umur lagi kan , bilabila masa dia bole tarik balek nyawa yg telah dia pinjamkan ni :')

ctea pasal surau ? hmm dah lame dah aku tak pergi , bkan tak nak , tapi tak ramai remaja kan .. tu yg macam janggal je kalo pergi nie , tapi setelah pergi ke surau dkt rumah aiman tuu rase macam balek kampung je . dgn suasana mcam dekat kampung sunyi nyaman , rinddu beb dah laa setahun sekali jee dpt rase suasana kat kampung kan , tadi dah pergi wow rase mcam ade kat kampung je :') pakcikpakcik kat sane pon ramah , siap nyanyinyanyi lagi ! terbaekk ! lagi satu siap ade logatt perakk skali ! hmmmm rase mcam balek kampung je :') duduk , makan , gurau , samasama , dah rase mcam slalu dtg je !


lebih kurang mcam ni laa :) tak laa same sgt >.< tapi mcam nie laa . hehe :D

dengan itu kami :) izuddin zamri , fared abdullah , fifie azri , fizi mahmod . dah buat perancangan insyallah akan kesana setiap khamis bce yassin disana :) ..
balik terus pergi beraya rumah zariff ! haha ! dah laa semua pkai baju melayu , HAHAHA ! hmmmm zarif kemalangan , kami melawat dia tadi :) tak teruk , alhamdulilah .. 


itu sahaja coratcoret kehidupan saya :)

Older Post | Newer Post