Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

saya pon ade cousen :)
Jumaat, 30 September 2011 || 7:28 PG

ohh hye guys !
asalamualaikum (:
okeokeokeoke pembuka kata , HAHA

hmmm saya dah lama tak update blog , bkan kerana takde idea ! tapi saya takde masa nak update , mungkin selepas ini anda hanya dapat bca atau lihat saya online di FB pada hari jumaat , sabtu dan ahad :) hehe

hmmm aku jeles tgok org laen ade cousen , snap gbr gan cousen dieorg , hang gan cousen dwoeg , lagilagi kalau umur sama gan kita kan ? haha :D cerita pasal cousen ni , aku ade satuu , haha :D umur sama , stay pon area KL jgak , jantina sama , muka pon agak agak sama jgak haha , # bkan aku yg ckp , dia yg ckap muka dia sama gan aku --' aku takpernah pon .. HAHA

tapi dulu kami rapat ,  pernah celebrate bufday samasama walaupon bufday dia bulan 9 tapi sanggup tggu bulan 10 nak celebrate bufday samasama gan aku , hmmmmm rindu masa tuh :) slalu melawat umah aku , aku slalu melawat umah kau , semua tuu kenangan sampai sekarang , tapi semua tuhh dah takboleh kembali lagi dahh . sebabkan ayah kau gan ayah aku ade konflik antara satu sama lain kita terpisah lama kot . lebih kurang 8 tahun .. time raya takjumpa , kau tak dtg umah aku , aku tak dtg umah kau , kau tkde call umah aku , semua dah hilang mcam tuu jea , hmmmm mungkin dulu kita kecik lagikan ? takthu apa sebabnya , tapi sekarang aku akan berusaha nak rapatkan balik keluarga kita . aku thu tuh agak susah , sbb semua org ade ego masingmasing , dan aku rasa pergaduhan tuh aku kecil jea pon ,  tak sebesar mana pon , tapi entah laa tuu hal family kita kan , biajea mereka yg buat keputusan ..

hmmmm aku ceritacerita ni korang takthu pon nama dia kan ? haha :D ni nama dia mohd syed farkli bin syed , keturunan SYED , biasalahh , sape takthu pergi tye makayah korang keturanan syed ni , hmmm tuu salah satu faktornya .. nak tgok gbr dia ? haha . dia cakap muka dia cam aku --' tapi entahh ~,~ korang tgok laa sendiri 


sama kea ? ke dia yg tiru aku --' ? haha

ade hikmahnya aku takdapat balik kampung belah ayah aku , sbb time tu dia gan keluarga dia dtg beraya umah makteh aku , pastu aku duduk laa kat bilik , aku ingt sape laa yg ketuk , bkakbkak dia , haha , dah 8 tahun tak pernah jumpa , mmg terkejut beruk laa ohh ! hahah , pastu terus lepak citea borak , semua lapan thun punya cite keluar , haha hmm tapi taklama , pastu dia nak grak sbb nak beraya umah maklong kiteorg , hmmm takpe aku dah ckp gan dia kalau dia lepak BB calingcaling aku , takpeatakpe lepas spm kita hang samasama key :) hmm tu jea laa nak cerita . haha :D





coratcoretizuddinzamri:)



Older Post | Newer Post