Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

ohh hey :)
Rabu, 12 Oktober 2011 || 9:11 PG


ohh hey guys !
asalamualaikum :)
me again izuddinzamri 
hehe ^^


tinggal beberapa hari lagi nak spm ! adoi kena keja kuat bulan ni , dan aku sebenanya taknak tinggal kan skolah ! sebab nti dah takdpat nak kumpul sama sama , makan samasama , pergi rehat samasama , yg paling penting gelak, tepuk tangan , boo org samasama , hmmmmmmmmm -_____- dulu mmg lah taksabar nak tinggakan skolah sgtsgt ! tapi tu sebab sakit yg tuhan je thu , tapi skg dah biasa , dah pandai dah ingore je org yg takpenting pon dalam life kita :) takguna . waste time je pikir pasal tuh , haha . okeoke , bulan ni bulan yg aku tggu sepanjang tahun ! hahah :D sebab birthday aku 14 oct ^^ heheh  tinggal 2 hari jea lagi . taksabar rasanya hahaha , mcam ade org ingat ? even ayah aku pon kena cek buku dulu nak tgok sape punya befday hari jumaat nih . HAHA :D serius ayah aku dah tua skit , skit jea . haha:D rambut hitam lagi kot . ^^ ayah kau ade ? haha :D okee sekarang menunjukkan pkol 11.52 , hmmmm

rasanya takde apa nak ctea kot kan ? okey laa nak tidor laa kawankawan , hehe doakan saya yg terbaek yee SPM nih :) dan doakan saya , dan doakan saya , heee 

okee byeeee ^^


coratcoretizuddinzamri :)

Older Post | Newer Post