Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

happy day!
Khamis, 19 April 2012 || 12:22 PG

Hey guys !
asalamualaikum.


Dah lama agaknya aku tak berblog-ing ni, bukan apa malas nak update je. lagipon buzy dgn life aku yg baru je nak bermula. pada mulanya agak susah jgak nak lakukan benda ni sorangsorang. tapi lamalama nnti kita akan belajar benda yang amat bermakna dalam hidup kita, *okeoke habis dah mukadimah*


*musicdrumplease*


ohh okeoke haha ! seperti yg aku rancangkan benda ni pon dah lama aku nak pergi tapi takpernah terfikir lagi sebb time sekolah dulu takde masa dan transpot. aku ingt lagi dulu time aku kat kelas aku sheefaa gan jambu plan nak pergi SUNWAY LAGOON after spm . haha aku ingt lagi time tuu. tapi disebabkan faktor masa dan keadaan takdapat lah nak pergi ramairamai. dan takdinafikan jambu pon dah pergi gan membe parkson dia :) booo mesti best kan ? heheh


*tutupceritakisahsekolah*


Alkisah bermulalah dengan FACEBOOK , aku set event aku pilih masa gan tempat , aku taglah kat membe yg aku rasa boleh pergi. tapi dalam masa yg sama aku takrasa benda ni akan jadi sebab faktor masa tak tentu disebabkan ade yg berkerja kena mnta cuti pada tarikh tuu . nak dekat gan tarikh tuu semua dah start seruis dgn hal ni, haha maybe semua takpernah pergi kot .haha takpelah yg penting semuanya berjalan dengan lancar ALHAMDULILAH cuma ade a few je tak jadi contoh : pudin tak dapat cuti :/ tapi tukar gan khidir ^^ thanks khidir haha bukan taknak ajak kau awal awal tapi sebab kereta fitri tak muat kalau 6 orang. hehehe :) 


aku dah cuba nak happy kan semua org, next plan bulan 5 insyaallah aku akan usahakan :) 


* PART PALING AKU SUKA ! PHOTO TIME ! * 


*traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaa !*

































*feedback*



Older Post | Newer Post