Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

ohhh hello hello ˚⌣˚
Isnin, 4 Jun 2012 || 12:09 PG


Asalamualaikum .
  Semua dalam dunia ini berlaku dengan pantas, sama ada kita peka atau tidak dengan perubahan yg berlaku. Kita busy menjalani kehidupan seharian sehingga kita taksedar dunia ni sedang berputar. Secara Mukadimahnya ialah perubahan yg akan kita jalani atau lebih tepat lagi apa yg akan aku lalui lepas ni. Memang takdapat dinafikan aku semakin meningkat dewasa. aku dapat merasakan kelainan dimana saat ini aku akan melangkah kesatu sudut dipanggil alam "dewasa".
  Tiada lagi saat yg dipanggil "main-main" lepas ni kita semua akan menjalani kehidupan masingmasing. terus terang aku rindu saat dulu-dulu dimana time aku di bangku sekolah. All sweet memories. Lepas ni ? ye lepas ni aku akan sambung belajar aku akan menjalani perkara yg baru. Jumpa kawankawan baru. all new thing's. and i hope what course i choose is the best for me and my futher. Amin. Dan cerita pasal sambung belajar semua kawankawan aku akan sambung belajar. Ada yg pilih kerajaan, ada yg pilih swasta. And alhamdulilah akhirnya aku akan menyambung pelajaran aku ke Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Arau Perlis in course Diploma Digital art. i will be there for 3 years. harap semua berjalan lancar. dan aku akan mendaftar masuk pada 9.7.2012 sebulan dari sekarang. banyak benda yg harus diuruskan. no time to be chillex anymore. Need to be more serious right now, no time for play. This is your futher izuddin! please don't make a mistake again. Hopefully.
  Lepas ni hidup baru akan muncul. aku akan bergelar siswa bukan lagi pelajar sekolah. semua patut berubah. pesan ayah "ingat umur dah makin dewasa sebelum buat sesuatu perkara mesti fikir dulu baru buat" insyaallah ayah i will do my best over there. And i hope i will make you proud like what abang make you proud with him. Course digital art is more like Assistant of Graphic Designer, Creative Designer, Photographer, 3D Animator, 3D Modeller, 2D Animator Web Designer, Multimedia Designer, Video Editor, and Sound Editor. Bila baca balik semua yg akan aku blaja ni alhamdulilah semua aku dah pernah belajar time form 4 form 5. Harap semua itu dapat membantu. Aminnn.  Politeknik  Tuanku Syed Sirajuddin Arau Perlis i will be here for 3 years. Anythings can happen over there. saya akan berjumpa kawan baru. tempat belajar baru, kena berdikari sendiri. HAHA that one yg aku akan rasa sangat mencabar, sebab selama ini aku takpernah duduk asrama, slalu pegi kem 2-3 hari je. tapi kali ni 3 tahun. hmm itu agak ralat sikit nak tinggalkan umah. Apa-apa pon sape yg baca blog aku ni harap korang semua doakan kejayaan aku disana. insyaallah. And to all my Friends all the best aku ucapkan dah inyaallah kita akan BERJAYA samasama :)
Amin.
Yang Benar,
izuddin zamri



Older Post | Newer Post