Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.

Asalamualaikum . welcome to my official blog ! .
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © ORIGINAL PAGES © ✔Mohammad izuddin zamri ✔ Official. ✔ 18 tahun ✔ Kuala lumpur ✔ BlackBerry USER ✔ Diploma in Digital Arts at @PTSS_Perlis ✔ Facebook : https://Facebook.com/izuddinzamri ✔ Twitter : https://twitter.com/izuddinzamri ✔ Blogger : http://izuddinzamri.blogspot.com/
-That's me
i will try to be your supermen


I really wonder how you feel on these nights so alone

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“Just Be Yourself It Doesn't Matter If It's Good Enough For Someone Else.”
September 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Mac 2011 April 2011 Mei 2011 Jun 2011 Julai 2011 Ogos 2011 September 2011 Oktober 2011 November 2011 Februari 2012 April 2012 Mei 2012 Jun 2012 November 2012 Disember 2012

New Roommate ?
Sabtu, 1 Disember 2012 || 12:50 PG


Assalamualaikum.

Hmm i would like to start my post with


                                      سۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

------------------------------------------------------------------------

Mungkin dah lama aku tak menaip-naip dan mungkin dah lama aku tak baca post-post kat blog aku sendiri. Im sorry guys lately agak busy dgn life as student ipta. Hihi so disebabkan sekarang sudah masuk cuti sem maka aku dengan rela hatinya ingat menghidupkan balik blog usang aku ni. fuhh fuhh ~ *tiup* K nampak habuk banyak disitu. Hahaha 

Actually aku nak berterima kasih kepada bylla bella yg bagi link untuk aku edit balik blog ni. Thanks bella *hulur sugus* dah you pgi main jauh jauh :P hihi

Berkaitan Tajuk yg berkaitan di atas tu. "NEW ROOMATE" haa nampak kan? aku nak udpate pasal tajuk tu harini. disebabkan semalam heboh pasal result Sem 1 dah keluar dgn Result kamsis pon dah keluar aku yg malam tadi keluar dgn keluarga aku terus jadi SPOIL! But the end of last night dapat tahu yg result sem tak keluar lagi. Phew ~ lega skit hatini. Tapi risau juga berapa pointer aku untuk sem depan ? berapa ? berapa? *hentak kepala atas meja* (~_~)' Hopefully berbaloilah aku bersengkang mata EVERYDAY untuk siapkan every assignment yg diberi. Ya Allah sesungguhnya padamu ku berserah.. Back to the story malam tadi aku pon check result dekat web Grubba.net dengan penuh debaran aku dapat Blok A4 blok lama aku weeeeeeeee! aku rasa hanya blok tu yg takde masalah. Tapi............. ada tapinya, Hmm Aku dapat tingkat 4  oh hooooooi~ haha tinggi daa. kalau barang lupa nak bawak aku lebih rela pergi class dari nak naik atas balik. Muahahaha :D Bilik tu 2 orang. hahaha sebelum ni aku bilik 4 org mcam manalah lepas ni nak biasakan bilik 2 ? Aku ingat dapat bilik dengan roommate lama aku Akmal. Dialah roommmate aku dulu yg aku rasa perfect :') tapi sayangnya dia dapat bilik selang 2 dari bilik aku. Takpelah aku bersyukur dapat kamsis dari yg lain kena sewa rumah duduk luar bayar banyak. Aku rasa duduk kamsis lebih baik dari duduk luar. Lebih banyak kebaikkannya contohnya kalau ada announcement malam-malam kita tahu. Kalau duduk rumah sewa kena call kawan yg duduk kamsis tanya ada apa aktiviti betul tak ? 

Apa-apa pon bukan tujuan nak merungut atau apa pon cuma tujuan untuk berkongsi. tak bestlah post kali ni kalau takde gambar kan ? haha here we go :)

Block A4 Tingkat 4 Bilik no 21 Please be nice with me :)

Ini maklumat roommate aku. siapapon kau aku harap kita takde masalah nak jadi roommate untuk sem 2 nanti :)

Block A4 kita berjumpa lagi. hahaha 

That's it. tak larat nak taip panjang-panjang tangan dah lenguh. Doakan aku dapat result yang baik. Insya Allah...

Older Post | Newer Post